2015. február 6., péntek

"Szavakba öntött dallamok" - 'Resentment'



Tudod, mit gondolok rólad? Hogy gyáva voltál, vagy és leszel is. Elhagytál. Elhagytál engem, azt, ami kettőnk között volt. És hogy miért? Cöh.
Egyszer csak úgy betoppantál az életembe. Jöttél és azonnal magaddal ragadtál, megnyertél és végleg elérted, hogy beléd bolonduljak. Te is belém szerettél, efelől kétségem sem volt. Azokat a szavakat, érintéseket egyszerűen nem tudtad volna megjátszani, még te sem. Te, aki mindig mindenkivel csak elhitettél mindent, te, aki annyira védted magad, hogy senkinek sem adtad ki magad, csak nekem. Tudom, hogy sokszor teszteltél, vajon szívemből szeretlek-e és nem csak egy fellángolás vagy-e a számomra. Azt is tudom, hogy még a kapcsolatunk közben is kételkedtél bennem, de egyszerűen csak óvatos voltál. Megértettem és elfogadtam.
Azt azonban soha, érted!? Soha nem fogom megérteni, hogy tudtál magadtól eldobni mindent, ami olyan nehezen épült fel, mindent, amihez mindketten kellettünk! Mit tettél, te szerencsétlen?Megcsaltál. Egy egyszerű, olcsó, szakadt ribanccal. Most jobb? Örülsz, hogy megtetted? Vagy bánod esetleg? Egyáltalán eljutott már az agyadig, hogy mit tettél? Hogy mi lett abból, amik mi egykoron voltunk, de soha a büdös életben már nem leszünk? Küzdöttem érted, értünk, hogy egyáltalán legyen valaha valami belőlünk, és most nézd meg mit tettél.
Az okot talán nem is akarom tudni. Tudod, ha azt mondanád, nem voltam elég jó, kinevetnélek. Sőt, meg sem hallgatnálak. Ki vagy te már nekem, hogy egy ilyen dolog után hallgassak még a szavadra? Ha te nem féltél attól, hogy mindennek vége lesz, ha kiderül mit is tettél azon az éjjelen, akkor én sem félek attól, hogy már nem leszel többé az életemben. Minek nekem egy ilyen férfi? Férfi vagy te egyáltalán? Tesz ilyet egy igazi férfi? Jól van, próbáld csak mentegetni magad, de valaki másnak magyarázkodj, talán annak a rossz kurvának. Ja, hogy nem tudsz vele beszélgetni? Akkor folytasd a „baszélgetést”.
Végeztünk egymással.

Bárcsak tudnék még hinni neked,
talán akkor jól lennék.
De minden, amit mondasz
egyáltalán nem passzol össze azzal,

amit belül érzek.
Könnyen beléd szerettem, egyszerűen csak úgy megtörtént.
De gyanús lettél nekem,
és ez mind azért van, mert hazudtál.

Neked is rossz lesz most már,
mert egyszerűen nem tudom folytatni,
úgy tenni, mintha elfelejtettem volna mindent,
hisz túl sok fájdalom van bennem.

Egyszerűen nem tudom túltenni magam azon, ahogy megbántottál,
azon, hogy hogy is tudtál mással lenni,
mással, aki semmit sem jelentett, nem.
Hogy tudtad neki is azt adni, amit nekem?

Azt hittem, el tudom felejteni ezt neked.
Tudom, hogy megváltoztál
úgy, hogy most már bízni is tudnék benned.
De tudom, hogy már semmi sem lesz ugyanaz,
hisz minden azért van, mert hazudtál.

Neked is rossz lesz most már,
mert egyszerűen nem tudom folytatni,
úgy tenni, mintha elfelejtettem volna mindent,
hisz túl sok fájdalom van bennem.

Talán sosem fogom megérteni, hogy miért?
Mikor minden tőlem telhetőt megtettem, és próbáltam,
próbáltam elfelejteni,
de túl fájdalmas ez nekem.

Sosem fogom elfelejteni azt az érzést,
hogy nem voltam jó.
Hogy nem tudtam megtenni érted azt,
amit az a rossz kúrva megtudott.
És ez mind azért van, mert hazudtál.

Jobban szerettelek, mint valaha.
Jobban, mint a saját életemet.
A legjobbat adtam magamból,
igen, fel is áldoztam volna mindent.
És ez mind azért van, mert hazudtál.

Neked is rossz lesz most már,
mert egyszerűen nem tudom folytatni,
úgy tenni, mintha elfelejtettem volna mindent,
hisz túl sok fájdalom van bennem.

Tudom, hogy csinos volt,
De én voltam itt először.
Hat éve voltunk már együtt,
Hogy érdemeltem ezt meg?
Hogy így elbánj velem?

Tudom, hogy valószínűleg most rám gondolhatsz,
vajon mi lehet B-vel?
Túl sokáig sírtam már,
mit tettél velem?

Próbáltam nagyon erős lenni,
de elloptad a szívem.
Sírok, nem tudom abbahagyni a sírást,
nem tudom abbahagyni a sírást.

Mondhattad volna, hogy nem voltál boldog,
de tudom, hogy nem akartál megbántani.
Nézd, most mégis mit tettél velem!
A szemébe néztem egyszer, s láttam,
hogy ’még csak fele annyira sem jó, mint én.’

Hogy hazudhattál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése